tirsdag, september 11, 2007

Kondis

Det er deilig å bykse avsted i lange svev, uten å bli andpusten. Det er ikke noe selvfølge når en har lav blodprosent. Jeg føler meg frisk nå.
Igår fulgte jeg folket mitt til valglokalet. Jeg stod utenfor og snakket med noen andre, mens mams og paps bestemte seg for farge og retning i politikken. Det var ei dame der som trodde jeg var Toller, pga fargen min. "Får æ ta på pelsen din?", spurte hun. Jada, bare koselig det, logret jeg. Tror hun ble litt imponert da jeg fortalte at jeg var Golden, akkurat så gylden som vi var før i tida.

1 kommentar:

  1. Flott at du e i god form:) Kjempebra! Åso må ej sei at du he en veldig fin pelsfarge, til å me finere enn min:) Det SKA vere litt farge på en Golden syns no ej iallefall.. :)

    Sjåast i kveld?

    Helsing Tuca

    SvarSlett

Koselige kommentarer