tirsdag, august 28, 2007

Hårklipp?

Jeg jobber med å bli frisk, og synes jeg gjør en bra jobb. Konsentrasjonen min er på blodverdier, og det er viktig da å ha det mest mulig gøy. Jeg skal ta meg av flassinga etterpå. Vær så snill å ikke gjøre alvor av å klippe av meg pelsen. Jeg er da ikke noe nakenhund heller! Det blir så flaut for meg å vise meg fram.
Dessuten er jeg blitt så romskinnet at jeg ville sett ut som en blodhund. Det er litt rart, da. -Nesten som om svoren kjipper. Jeg vet ikke om det er på grunn av medisinene eller om jeg drikker for lite, men jeg er helt sikker på at "pelsjakka" blir akkurat passe stor etterhvert. Jeg finner nok ut av det.

2 kommentarer:

  1. Helt på linje med MIA i denne saken, Hårklipp er svæært oppskrytt og bør ikke utføres i tide og utide....

    SvarSlett
  2. Å jasså! Det er vel ikke "onkel Tore" som reserverer seg mot saksa??! Han har nemlig kronisk hårklippallergi! Men han skal snart under saksa.... Lykke til begge to
    hilsen"Tante Gry"

    SvarSlett

Koselige kommentarer