søndag, juli 29, 2007

Elg-føtter

Mat er viktig.
Hvem er det som har funnet på det dumme at jeg ikke skal ha mat ved bordet? Dere spiser, og da vil jeg også ha. Kanskje det hjelper om jeg ser på dere med "det" blikket ?

På Skaret sist jeg var der fikk jeg se noen store elg-føtter. Det var beina sine, det. Mmm ! Nå veit jeg hva bein er. Lurer på hvordan elgen kom seg vekk når beina dens ligger igjen... Hvem har sagt at jeg ikke skal få bein, forresten? Det var ihvertfall sterkt misforstått, og grovt forenklet. Dere kan godt gi meg bein, men sørg for at de er rå. ALDRI GI KOKTE BEIN TIL OSS BIKKJER !

Det finnes mye godt for en liten valp som meg. Har du hørt om rå tørket lever i biter, kanskje? Det kan du godt kjøpe inn og ha som godbit når jeg trener. Det er i det hele tatt mye å sette seg inn i, når det gjelder mat til oss hunder. Du kan godt sjekke opp "BARF DIET" også. Det er rå mat. Kan godt prøve det også jeg.



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(bildet er hentet fra nettet)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer