søndag, juli 08, 2007

Ferie-tid

Hey !!!
Nå mangler jeg kun solbriller og fotoapparat. Det er ferietid, og ingen har rede på dager eller tid på døgnet. Jeg kommer meg rundt, og er omgitt av interesserte mennesker hele tiden. -Helt greit det, så lenge jeg får lov til å være midtpunkt! Det bor ei jente hos meg for tiden som er kjempegrei. Hun er blondine sånn som meg. Vi leker veldig fint sammen.
Jeg har vært i byen. Det var mange lukter der som jeg ikke hadde kjent før. -Litt slitsomt, da! Alt gikk så fort at jeg nesten ikke fikk satt meg ned og tenkt meg om. Jeg pleier nemlig sette meg når det er noe nytt eller ukjent som foregår, men her hadde jeg ikke tid til det... Før jeg visste ordet av det, var vi hjemme igjen. Ja, ja, byen ligger jo der, det kommer vel flere muligheter...
Så har jeg vært og badet i sjøen. Det var rart. Det var så kaldt at jeg hakket tenner. -Nytter ikke å løpe fort i vannet! Det henger seg på meg og bremser, på en måte. På stranda var det også noen rare mennesker som ikke hadde sett en løs hund før. -Snålt! De lå helt nede på bakken som om de ville leke med meg. Men det ville de ikke likevel, enda jeg logret med halen. Kanskje var det fordi jeg var for flat i pelsen min etter alt vannet. Det gjorde ikke meg noe, det var jo andre som ville klappe meg.
Hvem vet hva jeg kommer til å oppleve imorgen?....
Jeg får skynde meg å sove litt. :-)






1 kommentar:

Koselige kommentarer