tirsdag, juli 17, 2007

Har det bra,jeg!

Det har vært noen veldig rolige dager her. Alle gutta mine er på ferie, så jeg er hjemme og passer huset sammen med matmor og jentene(en ekstra, et trivelig søskenbarn). Vi har det så fint! Været er ikke det beste, men det gjør liksom ikke så mye. Menneskene mine må bare ha på seg mer klær når det regner, og jeg må skylle pelsen når jeg har vært ute og blitt gjørmete og fin!

Vi har gått på små turer sammen, alle fire. Mye morsommere å gå når vi er flere. Da vil jeg helst springe etter den som går først. Gå i bånd? Det er kjedelig, det! Ja, det går jo ganske greit da, men aller best å få løpe fritt og leke og snuse der jeg vil.

Jeg klør og klør i tenna mine. Da er det bare en ting å gjøre : Finne noe å bite i. I dag har jeg ekspedert en ball, noe papp, litt kvister, tøffel´n til far, og ei stolpute. Gjett om det var gøy!

I morgen er det ny sjekk hos vet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer