onsdag, mai 23, 2007

Kongen på haugen


Jeg bestemmer ! Her sitter jeg og har kontroll med det som skjer på gangstien. Min stubbe står ved kanten av skogholtet. Det regner idag. Det gjør ikke noe.
Det er egentlig bare fint, for da er det lettere å grave i søla. Herlig med vann som renner ned i sluket. Fin lyd. Masse lyd når jeg bjeffer til det.

Jeg møtte en annen hund i skogen min idag. Nesten akkurat maken til mamma.. Bare større. Det var artig å leke med henne. Hun var ikke noe tøff. Enda jeg omtrent hang fast i halen på henne, gjorde hun ikke noe. Hun skjønte sikkert at jeg bare er en valp. Hun lot meg vinne hele tida. Bjeffet bare en gang. Da måtte jeg legge meg ned. Da de måtte gå, sa jeg til dem at det var min skog. Jeg har en stubbe til lenger bort som jeg kan sitte på.

Badet beina i vasken på vaskerommet idag. Det var deilig. Kan gjerne hoppe over tørkinga etterpå. Har ikke tid til slik sommel..

Nå må jeg klø meg litt.
Takk for i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer