søndag, juni 03, 2007

Grønt gress

Idag har jeg vært med familien min til bondegården på landet. Der var det masse mennesker. Små og store. Noen små hadde ansiktet så lavt at det gikk an å slikke dem i ansiktet. De var rare. Det ble litt masete når de hele tiden fulgte etter meg. Endelig fant jeg meg en skyggefull plass hvor jeg følte meg trygg. Jeg møtte også ett annet dyr med pels. Et uberegnelig lite vesen som ble skrekkelig sint. Gjorde jeg noe galt? Det var ikke noe hyggelig å møte katten. Nei, det var mye bedre å rulle seg i grasset som var akkurat passe langt og tett til å begrave snuten i.
Er nok litt slappere ikveld. Det har vært en lang varm dag. Jeg synes det er litt vanskelig å tisse. Dyrlege-dama har blitt spurt. Kanskje jeg skal til henne imorgen igjen. Når orker jeg ikke å snakke mer. Nå skal jeg sove.




Fra juni 2007

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer