lørdag, juni 02, 2007

Her er jeg igjen


Idag er en mye bedre dag. Jeg får kortison i sprøyte,så kroppen min ikke skal ødelegge de røde blodlegemene. Jeg skjønner ikke så mye av dette. Jeg merker at jeg ikke er så sliten. Og så rekker jeg knapt å reise meg, før jeg må tisse. Matlysten er kommet tilbake. De store har skjønt at det finnes andre ting enn knottefor for oss. Kokt kylling f.eks. Ellers så er det godt med boksematen jeg fikk hos dyrlegedama. Må spise,vet du! Så en har noe å stå imot med.
Nå skal jeg gnage litt på disse "pinnene" som stikker opp her....

2 kommentarer:

  1. Hej!
    De var ju skönt att Mia mår bättre nu, har följt med i din dagbok.

    Krya på dig Mia!!

    Hälsningar från Mias pappa Ramse & hans matte

    SvarSlett
  2. Tack så hämskt mycke. Så bra å veta at ni är med mej.
    Hälsing Mia

    SvarSlett

Koselige kommentarer