mandag, juni 04, 2007

Medisinsk Behandling

Okay. Jeg blir ikke kvitt dette på en stund. Må til dyrlegen i dag også.

Hva er det som gjør at imunforsvaret mitt løper løpsk, og spiser opp mitt eget blod? Er dette noe jeg blir frisk fra? Medisinene jeg får er bare for å dempe kroppens eget imunforsvar.

AIHA (se kommentar)

Kan dere gjøre meg en tjeneste ? Jeg vil ikke at dere skal synes synd på meg. Det hjelper ikke.
Tenk på meg som en frisk vilter krabat som springer rundt i grasset, og stråler av sundhet. Det hjelper !
Jeg tror nemlig at dette går over. Det er ikke verdt å kaste bort energi på bekymringer. Jeg vil ha glade mennesker rundt meg. Det gjør meg glad.

3 kommentarer:

  1. Fra internett:
    AIHA (autoimmun hemolytisk anemi) är en abrupt påkommen blodbrist orsakad av att en mycket stor del av de syrebärande röda blodkropparna plötsligt angrips och förstörs av "felprogrammerade" antikroppar. Den akuta blodbristen gör att kroppens celler inte får det syre som är nödvändigt. Hunden blir därvid svag och apatisk och blodbristen leder till hjärtklappning. Slemhinnorna blir bleka och efter hand gultonade. Tillståndet är livshotande.

    SvarSlett
  2. Hej Mia!
    Inget kul att du inte mår bra, en liten valp ska ju va full av energi.
    Vad är orsaken till blodbristen, jag har hört några hundar som fått blodbrist av fästingbett, men ni har väl inga fästingar uppe hos er.

    Hälsningar Ramse & Lisa

    SvarSlett
  3. Hei ! Vi har ikke fått noe årsak til blodsykdommen. Vet ikke om flottbitt "fästingbett" har vært vurdert, men det kan jeg si ifra om. Takk for alle gode tanker fra dere.
    *B*

    SvarSlett

Koselige kommentarer