mandag, juni 18, 2007

Tusen takk for den fine turen...


Smil til verden. Det gjør jeg ihvertfall. Tunga mi er rød og fin. Skulle ikke tro jeg er syk. Jeg måtte bare si at jeg synes det var fint å være med på tur idag. Det er spennende med steder jeg ikke har vært før. Heste-bæsj er godt altså.

Fra 2007-juni


Er det farlig, da?
Likte ikke så godt den hunden vi møtte. Det var en hund, var det ikke? Jeg hadde ikke sett en slik før. Hvorfor må den nesten tråkke meg ned. Den hadde så dårlig ånde. Det var tryggere når du holdt meg på armen.
.... Er det noe mat her ?.... Sulten ! Mer fiskekake, kanskje?
Det var "smaskens". Hadde jeg visst at det bare var en liten bit, skulle jeg ikke ha slukt den jeg fikk tidligere idag. Haloo ! Jeg ser på deg....

1 kommentar:

  1. Ja, og vi skal ikke løfte deg opp mer i møte med andre hunder. Det er IKKE skummelt. :-)

    SvarSlett

Koselige kommentarer